Cealaltă femeie.

image

Își începea discursul mințind. Își începea discursul mereu la fel.
– Iubita mea, ți-am promis că o voi părăsi, mai ai și tu răbdare două, maxim trei luni, da?
– Asta îmi tot spui de cinci ani. Cinci ani, Andrei! Cât crezi că te mai pot aștepta?
– Ți-am promis doar, nu? Puțină răbdare, ar trebui să mă cunoști deja. Și știi foarte bine că nu te-aș minți. Cum să te mint când ești așa frumoasă?
– Mda, ce să zici și tu..
– Și când ești furioasă ești deja super sexy.. Hmm.
– Chiar nu am chef. Pe bune! Trei luni maxim, și gata! Chiar nu mai suport să fiu mereu pe ultimul loc. Ok?
– A promise is a promise. O rezolvăm, ai să vezi. Hai, vino încoa să te țin în brațe. Curând va trebui să plec oricum..
Ușa se închise în spatele lui. Ceva mai târziu o alta i se deschise în fața-i. Discursul era mereu același. Discursul începea mereu cu o minciună.
– Tatiiiii! Ești acasă! Hai să ne jucăm!
– Nu acum, draga mea. Sunt foarte obosit, tocmai ce vin de la un drum lung. Haide mai bine să mâncăm ceva și să facem nani, da?
– Offf, dar mi-ai promis. Niciodată nu te ții de promisiuni!
– Ioana!!!
– Hei, las-o. A fost o zi lungă și pentru ea. Se pregătește pentru serbare, are o surpriză pentru tine. Tu ce faci? Cum ți-a fost ziua, iubitul meu?
– Sunt praf! Am condus toată ziua. Am fost la clienți, nebunie, trafic, nemulțumire, știi cum e. De-abia aștept să dormim și să te țin în brațe. Cel mai bine este acasă, aici, cu voi!
În fiecare seară se mințea că e fericit. În fiecare seară își dorea să își schimbe discursul. Indiferent de ușa pe care urma să intre…

Leave a Reply

