Povestea brioșei.

În această seară am plecat împreună cu prietenii la o întâlnire cu caracter recreativ. Și cum orice drum începe cu o pauză, prima oprire a fost la un hypermarket, ăla de la ieșirea din oraș. Cum am ajuns mi-am dat seama că aș mai bea o cafea, a nu știu câta pe ziua de astăzi, dar aia de drum lung și în afara programului de lucru are cea mai bună savoare. Zis și făcut!
Ajunsă la cafenea, îi zic și numele, ca să știți unde s-a născut cea mai tare brioșă din lume, Coffeol, am comandat cafeaua și deși la dietă, veșnică, brioșa îmi făcea disperată cu ochiul. Era singura fără preț afișat, acum înțeleg și care este motivul, it is priceless! Nu îmi pare rău deloc, tocmai ce am mâncat jumătate, aș fi mâncat-o pe toată, dar nu sunt singură, damn! Cea mai tare! Ever! Merită să o încercați, dieta vă va transmite un mesaj simplu, lasă-mă, nu-s de tine!

Leave a Reply

