O lume 9.

Care este primul lucru pe care îl faci dimineața? Înainte de a te da jos din pat, înainte să clipești efectiv, înainte să realizezi unde ești?… Te uiți la ceas, nu? Vrei să vezi cât e ora, dacă ai întârziat, cât de tare trebuie să te grăbești, pentru că sigur te grăbești. De câte ori pe zi verifici cât este ceasul? De prea multe ori. Când a fost ultima oară când te-ai relaxat, când ai lăsat totul de-o parte și ți-ai lăsat toate simțurile să acționeze? Nu prea curând, nu-i așa?
Aseară am trăit o experiență tare frumoasă pe care voi încerca să o și descriu.
Un altfel de teatru, un teatru labirint. Ceva inedit, ceva nou, ceva care m-a surprins foarte plăcut și care m-a făcut să îmi doresc să repet experiența, în același context sau în altul, dar clar mai vreau :).
Întâmpinată am fost cu zâmbet și un ceas ce indica altceva decât orele, minutele și secundele care se scurg. Un ceas pe care îl îndrăgești din prima secundă și care te duce în altă lume. Lumea ta și doar a ta!

image

Am lăsat în urmă tot ce înseamnă viața de zi cu zi. Telefon, geantă și cumva și toate grijile. Cu grijă am pășit într-o cameră care era amenajată pentru copii. O domnișoară simpatică m-a întrebat cum sunt, ce fac, ce am mai făcut.. Întrebări care aștept să îmi fie adresate dar la care nu mai aveam răspuns. I-am zâmbit mirată și am și uitat care mi-a fost răspunsul. Ne-am așezat la o măsuță mică și ne-am jucat. Ca niște copii. Zâmbesc și acum la acea joacă. După nici cinci minute joaca a luat sfârșit. Joacă conștientă și asumată. A început o altfel de joacă. Am fost legată la ochi și aveam să urmez un traseu al simțurilor. Al tuturor simțurilor în afară de văz! Vai, și ce puternice au devenit toate! Și cât de diferite și noi deși nu mi-au lipsit niciodată! Știi cum este să te lași purtat de un străin pe stradă? Nici eu nu am știut până aseară. Este minunat! Poate fi ciudat la început, dar încetul cu încetul începi să te descoperi. Pe tine și din nou pe tine. Începi să respiri. Începi să guști. Începi să simți. Începi să trăiești! Iar la final te și întrebi, oare eu ce îmi doresc cu adevărat?
O super treabă au făcut cei de la Incubator107. Eu una vă mulțumesc pentru tot! Pentru că am redescoperit copilul din mine, pentru senzații ce le credeam uitate, pentru căldura fiecărei povești, pentru diferența pe care o faceți! Promit că o să mai fac! Voi sigur nu vă opriți aici!
Dragii mei, recomand cu drag o as(l)tfel de experiență! Nu veți fi dezamăgiți, ba mai mult, veți zâmbi și veți savura fiecare întâmplare, oricât ați fi de cârcotași!
O lume 9? Da! Cu fiecare simț, din nou și din nou!

Leave a Reply

