Ryanair, niște băiețași!

Hai că astăzi m-am distrat, ce să mai! Și încă mă distrez, cine știe ce mai apare între timp.. Ia uite ce mă bucuram eu de dimineață că plec în vacanță! Ningea, bătea vântul, dar cine era interesat.. Lasă că nu e problemă.. Până când a devenit una.
Cei de la Wizz Air ne-au anunțat pe rând că pista nu este curățată și va trebui să avem răbdare, apoi că bate vântul și iar trebuie să avem răbdare, apoi iar probleme cu pista. Problemele erau evidente, doar că alții au reușit să zboare înaintea noastră, fără probleme. După câteva ore, patru la număr, am reușit să plecăm. La limită. Nu m-ar fi interesat problema în alte circumstanțe, dar aveam de gând să prindem un alt zbor de legătură către Maroc. Douăzeci și doi de oameni. Un zbor de legătură. Treizeci de minute aproximativ între cele două. Ce credeți? Last call la zborul de Maroc. Noi toți în fața la security check, undeva în Italia. Le spunem că trebuie să prindem zborul. Ne privesc relaxați și ne spun că avionul a plecat, nu mai avea cum să ne aștepte.. Că tot ce putem să facem este să mergem să vorbim cu doamnele de la bilete. Ridicăm ochii la ecranul care indica statusul zborurilor.. Nu mai era niciun zbor către Maroc. Unui băiat care a reușit să ajungă până la poartă i s-a spus că nu au cum să ne aștepte așa că i-au închis poarta în nas! Cinci minute! Douăzeci și doi de oameni. O destinație. O companie care a vrut doar să mai facă rost de niște bani. Ryanair! Nu că ar mai conta, doar că am rămas cu ochii în soare, măcar aici e soare.
După lungi căutări am reușit să găsim niște zboruri mâine. Pe banii noștri, pe nervii noștri, pe timpul nostru. Am găsit și cazare, că suntem cam rupți de astăzi de la șase, dar ce mai contează!
E distracție, ce mișto! Hai că poate până când trebuie să ne întoarcem ajungem și noi la destinație! Până atunci să ne bucurăm de această zi minunată! Și de beneficiile zborurilor low-cost. Bine băi băieți!

Leave a Reply

