Vise arse..

Fiecare zi este o minune, fie că o vedem așa sau nu. Faptul că ne trezim sănătoși, faptul că respirăm, toate ar trebui să ne bucure, dar de multe ori uităm, considerăm că avem probleme mult mai mari. Suntem preocupați să facem bani, să ne demonstrăm nouă și altora că valorăm ceva, dar oare în asta constă valoarea unui om? Nu, în niciun caz. Atunci în ce? În ceea ce suntem dar mai ales în ceea ce facem, și prin ceea ce lăsăm în urmă.
Am căzut acum câteva săptămâni într-un deget și a trebuit să port o atelă ca să evit să mă lovesc, a fost groaznic. Mâna dreaptă devenise aproape imposibil de folosit iar durerea nu mă lăsa să fac mare lucru. Până atunci nu am stat niciodată să analizez cum ar fi dacă, nu mi-am pus problema pentru că mie nu avea cum să mi se întâmple așa ceva.. Și totuși, s-a întâmplat. A fost tare nasol. Și mare lucru este să fii sănătos!
Un prieten mi-a povestit despre o familie care a rămas fără casă, a luat foc și s-a dus. Ani întregi de muncă asiduă risipiți în câteva clipe. Scriu aceste rânduri cu speranța că veți citi, veți ajuta și veți da mai departe. Scriu aceste rânduri gândindu-mă că puteam fi eu sau puteai să fii tu. Scriu aceste rânduri știind că oamenii ajută oameni și că din acest motiv ne naștem, pentru a ajuta!
Povestea sună cam așa:
“Joi pe data de 28 . 01 in Comuna Paulesti o familie ( mama tata si doi copii ) au rămas fara casa.  A ars in întregime.  Mai jos puteți vedea ce a mai rămas dintr o gospodărie întemeiată in ani mulți de munca. Fac un apel la fiecare dintre noi , cu o donație  si un share pentru aceata postare. Numele doamnei este Dragomir Elena -Claudia.  Contul in care va rog sa contribuim cu orice suma este la banca BCR : RO35RNCBO605149107760001 ( Dragomir Elena -Claudia). Haideți sa fim oameni!”
image

Fii cine vrei să fii prin fapte, nu prin vorbe, pentru tine, nu pentru ei, cu inima deschisă și curată! Mulțumesc!

Leave a Reply

