Londra.

Da, călătoresc mult și des. Da, este chiar cel mai bun lucru pe care îl pot face cu banii mei, până la această dată cel puțin. Ultima destinație a fost Londra. Dar nu a fost pentru prima dată când am fost acolo, cred că am ajuns la numărul șapte. Merg cel puțin o dată pe an ca să îmi văd fratele, cumnata și cea mai dulce fată de pe planetă, nepoata mea, Victoria. 

  Sunt norocoasă că ei sunt acolo, pe de-o parte, dar nu mă omor după faptul că îmi lipsesc zilnic, dar asta este o altă poveste.
Având în vedere faptul că fratele meu locuiește acolo pentru mine nu a existat niciodată problema cazării. Nu prea știu ce să recomand din acest punct de vedere, sau da, un prieten, sigur aveți pe cineva care s-a mutat acolo. Sau dacă alegeți să stați la un hotel, să fie undeva în centru, transportul în Londra este destul de costisitor. Dacă totuși veți găsi o cazare ceva mai îndepărtată vă recomand să vă achiziționați un card Oyster. Acest card se încarcă în prealabil iar prețul unui drum, de exemplu, poate ajunge la jumătate de preț, din cât ar costa dacă ați achita același drum la șofer sau la ghișeu.

  
Specific englezesc este micul dejun pe care îl puteți încerca, nu neapărat și savura, cam peste tot. Altceva specific ar fi și anume “fish and chips”, în traducere liberă pește pane prăjit și cartofi prăjiți, ceva extrem de sănătos! Merită încercate o dată, poate cine știe, chiar vă plac și mai vreți. 

  Ceaiul negru însoțit de lapte este preferatul meu, dar nu toată lumea se dă în vânt după el, deși la ce vânturi bat la Londra, nu știu cum cineva îi poate rezista. Cafenelele sunt peste tot, dar peste tot! Cum sunt la noi farmaciile așa sunt la ei cafenelele, veți avea energie pentru a putea colinda fără probleme, și aveți clar unde să o consumați. Totuși, recomand lanțurile mari de cafenele, deși nu sunt adepta lor, am reușit să înțeleg de ce e mai bine să mergi la sigur. O cafenea italienească a reușit să mă facă să îmi doresc să fi ales altceva în locu-i, dar asta este, doar așa învățăm. Dacă sunteți sportivi din fire ajungeți să parcurgeți cam 15 kilometri pe zi, așa, lejer. Dacă nu, transportul în comun este foarte bine pus la punct, o hartă la metrou și/sau o întrebare la ghișeu vă pot duce mai repede acolo unde doriți să ajungeți. Și nu vă temeți de cum vă veți descurca în frumoasa limbă, mulți dintre londozi sunt niște adevărați expați care de obicei vorbesc mai prost decât vă puteți imagina!

  Londra, unul dintre orașele mele preferate. Seara este foarte frumos să te plimbi pe malul Tamisei și să o admiri în toată splendoarea ei. Orașul istoric și cel nou se contopesc și îți bucură retina pas cu pas. Merită să mergeți măcar o dată la Londra, pentru experiență, care poate fi diferită de a mea. Dar oare există ceva mai frumos pe lume?

  

Leave a Reply

