Îndrăznește să…

Mulți nu încearcă de teamă. Teama că vor fi respinși. Fie că este vorba de viața personală sau cea profesională. Se vor lovi de propriile lor bariere, este prea greu, nu am nicio șansă, sigur nu am să reușesc. De obicei oamenii care pot schimba ceva abordează astfel “problema”, își asumă limite peste care nu pot trece. Se opresc în puncte menite să se transforme în linii dar care devin scări pentru oamenii cu tupeu, nu neapărat pentru cei mai pregătiți și capabili. Iar punctele privesc de pe margine și se întreabă, oare cum au făcut de au ajuns acolo? Eu am atâtea de oferit și totuși…

Norme, restricții, reguli. Toate făcute de oameni pentru a îngrădi oameni, pentru a alinia, a supune, a controla. Frica indusă de către alții.. Nu ai cum! E greu! Mai bine lasă! Și nu în ultimul rând noi. Noi împotriva noastră!

Ne-am născut liberi și putem alege să încercăm să trăim la fel de liber. Să iubim ceea ce facem, cine suntem și să dăruim timpul petrecut aici cui vrem, când vrem și unde vrem. Dar să încercăm să ne urmăm visele, pentru că ele ne aparțin și doar noi le putem înfăptui. Prin noi. Pentru noi! Începând de acum!

Leave a Reply

