Bărbați vs femei, și invers!

De când lumea și pământul s-au putut observa cu ușurință diferențele evidente dintre cele două sexe, cel puțin!

El, simplu. Ea, mult prea complicată chiar și pentru prietenele ei cu care discută ore în șir pe același subiect și nu ajung la nicio concluzie. Măcar recunosc, eu una. Restul de 99,99% vor nega cu vehemență afirmația de mai sus, că de-aia sunt femei! Ei. Nici nu știu cum aș putea numi uniunea, așa că mai bine dau niște exemple.

Relația se desfășoară în scris. Ea îl întreabă de exemplu: și, ne vedem? El răspunde, neștiind săracul de avalanșa ce urmează să îi zguduie lumea, nu știu încă, să văd cum stau cu timpul. Ce a vrut el să zică: am o grămadă de treabă și nu știu dacă o să am timp. Ce a înțeles ea:

– a zis că nu știe, e clar nu! Stai să îmi sun și cele zece prietene să le întreb, eventual ne și vedem, este clar o situație extrem de gravă care merită să fie dezbătută și în cel mai mic detaliu. Și cum adică cum stă cu timpul??? Dar chiar așa am ajuns, ultima pe lista lui cu priorități? Ne despărțim, e clar. Pentru a fi convinsă cu desăvârșire, poate scăpa chiar și o lacrimă! Iar pentru ca drama să fie completă, va reciti toate conversațiile avute vreodată pentru a se convinge că el ar vrea să îi spună ceva dar nu știe cum!

Relația avansează iar ei ajung să fie și prieteni virtuali. El, are mult prea multe prietene cărora le acordă atenție prin like-uri și comment-uri repetate. Ce vrea el să spună prin asta: mișto! Ce înțelege ea:

– hai că deja exagerează cu atâta bunăvoință și generozitate în de toate. Dacă tot le place, de ce mai stă cu mine??!! Ia uite, până și urâtei ăleia cu care și-a pierdut o vară îi dă like, oare chiar nu are pic de suflet? E clar. Din ce în ce mai evident. Știu ce am de făcut și cred că și el..

Relația devine extrem de avansată. Cei doi locuiesc împreună. El: mă gândesc să ies la bere cu băieții. Ce vrea el să spună: aș bea o bere, cu băieții, în oraș. Ce întelege ea:

– deja s-a plictisit de mine și nici nu ne-am mutat de prea mult timp împreună! Sau dacă se vede cu alta??!! Vreo colegă de la muncă, le-am văzut eu cum îl privesc cu jind, dacă mă părăsește acum, eu ce mă fac? Mă mut înapoi la ai mei, îmi caut chirie?? Va fi groaznic!!!!

Și câte și mai câte. Istoria pe această temă este scrisă zi de zi de un el și o ea. Sau de mai mulți, concluzia fiind aceeași, e greu dom’le, prea greu!Orice asemănare cu persoane reale este pur întâmplătoare!

Leave a Reply

