Cursa din Monte-Carlo și Nisa pe timp de zi.

Nu cursa de formula unu, ci cursa de zece kilometri pe care am găsit-o imediat ce am cumpărat biletele de avion. Da, mare noroc, zic eu. Exact în Duminica noastră de Nisa să pot să alerg la Miha acasă! Care ar fi fost șansele ca acest maraton să se întâmple exact atunci?

   

M-am trezit dis de dimineață, nici nu cred că am reușit să dorm prea bine, nu din cauza emoțiilor ci pentru că manelele prind viață peste tot și parcă ne urmăresc pe noi, pe români, ca nu cumva să uităm de unde am plecat :). Am plecat singură spre Monaco, nu am avut niciun susținător prezent fizic, în spirit era bătaie!

Nu a participat prea multă lume la cursă, a fost o alergare destul de lejeră din punct de vedere al spațiului, în rest a fost o cursă ca toate celelalte, din punct de vedere fizic, ochiul s-a bucurat totuși de o priveliște aparte. Este chiar tare să poți să participi la astfel de curse în locuri diferite ale lumii, să îți bată alt aer în față, să ai altă perspectivă asupra vieții!

      

Așa a arătat cursa la care am alergat și pe care am terminat-o în 57 de minute. O experiență frumoasă încheiată fără medalii și premii dar care a adus zâmbet, voie bună și un strop de caritate, combinația perfectă!

Imediat după ce cursa s-a încheiat am plecat la Nisa. Mi-am făcut un duș și m-am întâlnit cu susținătorii mei prezenți în spirit. Am plecat la colindat. Mai aveam doar câteva ore și trebuia să ne întoarcem acasă. Vremea a ținut cu noi, chiar dacă a mai bătut vântul a fost soare și destul de cald. Ne-am dus să vedem Nisa de sus, la un fel de castel, dacă aveți noroc, ceea ce nouă ne-a lipsit poate pentru că eram în data de treisprezece, puteți lua liftul. Dacă v-ați născut sportivi, scările vă stau la dispoziție zi și noapte.

  

Cam așa arată de sus. Nu am avut prea mult timp să îl savurăm, dar a fost suficient.

    
 

Cam asta a fost mini vacanța noastră! Soare, mare și sare. Și condimentată cu mult zâmbet!

Leave a Reply

