Scrum.

Realizez, când nu visez, că nu am timp, și-analizez..

Trăiesc cu frica să nu mor, respir cam greu, nu-i chiar ușor,

Căci teama e mai mare, da, de a trăi, de-a savura,

Plăcerea de pe pielea ta, înșelătoare, dar a mea..

Cu totul vreau să te cuprind, să fii al meu, să simt, mă mint?!

Păcatul doar eu îl gândesc, când nu mi-e teamă să trăiesc..

Dar brusc din vis eu mă trezesc, și te admir, să te iubesc?!

Cu șoapte-n gând, ce îmi zâmbesc, și-mi spun frumos, nu intuiesc,

Trăiește acum, cu puls nebun! Că nu e timp, se face scrum..

Leave a Reply

