Edenland indeed.

Miercuri, o altă zi banală din calendar. Ziua în care realizezi că au mai rămas doar două zile până când se încheie săptămâna de lucru. Și totuși, parcă nu ai sta prin casă chiar dacă ești obosit. E cald, e vară, ești tânăr, sau așa crezi tu. Te gândești la opțiuni: piscină, film, sau parcă ai vrea o aventură.

La doar 30 de km de Ploiești și București s-a deschis un parc pe numele său Edenland Aventura Parc, iar toată acțiunea se desfășoară în aer liber. Sunt multe activitățile pe care le poți întreprinde: echitație, airsoft, tras cu arcul, paintball și nu în ultimul rând cățăratul în copaci, ceea ce am și făcut. Traseele, pentru că sunt mai multe, au și grad de dificultate diferit, de la ușor la super greu. În mod normal ai avea nevoie de trei ore pentru a te cocoța, nu neapărat a și termina traseele, doar că dacă ajungi seara, în funcție de ora la care ajungi, timpul se poate scurta, iar prețul se diminuează în funcție de asta. Cât poți tu să te cațeri? Depinde doar de tine și de condiția ta fizică! Noi am băgat trei trasee fără să ne oprim, nici măcar apă nu am băut :). În două ore am reușit să facem trei trasee medii și unul greu.

Când ne-am urcat în primul copac, ne întrebam de ce oare nu am optat pentru un film, dar dupa câteva minute ne-am declarat total mulțumiți de alegerea făcută! Fiind și în timpul săptămânii nu a fost atât de aglomerat, așa că a fost mai mult ca perfect :). A mai rămas un traseu de care nu am avut timp să ne “apucăm”, dar e bine că am descoperit că ne place!


Și copiii se pot cocoța, iar pentru cei foarte mici există un loc de joacă special amenajat, așa că părinții pot face cu schimbul sau și mai bine, pot veni cu bunicii și se pot distra și ei. 

Există și restaurante, așa că nu trebuie să vă faceți griji din acest punct de vedere. Locul este bine organizat și foarte civilizat, merită să îl vizitați măcar o dată, nu veți fi dezamăgiți! 

Mai multe detalii găsiți direct pe site-ul Edenland. You Tarzan, me Jane, we Edenland :)! See you there!

Leave a Reply

