Zbor cu probleme!?

Călătoresc mult, iar de cele mai multe ori prefer ca și mijloc de transport avionul. Ajung repede la destinație, este sigur, și tot de cele mai multe ori, ajung la timp. Dar ce se întâmplă atunci când zborul întârzie? Cine este răspunzător? Ce faci dacă nu ți-ai făcut în prealabil o asigurare? Cine plătește dacă pierzi o conexiune și ești nevoit să plătești cazare și să achiziționezi un nou bilet de avion? Știu, veți spune clar și răspicat: compania aeriană care te-a pus în dificultate, dar lucrurile nu stau chiar așa, ar fi prea ușor, prea ca la țară!

Acum am să și exemplific. În luna Ianuarie am stat patru ore într-un avion până când aceasta a putut decola. Nu aș fi avut o problemă cu întârzierea dacă nu aș fi avut un alt zbor care ar fi trebuit să mă ducă acolo unde aș fi vrut să ajung, doar că acel avion a plecat fără mine și fără alți 21 de pasageri. Am pierdut avionul și toată lumea dădea din umeri. Eu una sunt și puțin revoluționară, mai ales când vine vorba de dreptate, sunt un om corect și vreau să fiu tratat ca atare. Am scris companiei aeriene, mi-au oferit un voucher de 20 de euro, iar eu cheltuisem vreo 250, și am considerat ca nu este chiar ok, așa că am înaintat o cerere la protecția consumatorului, este luna Iulie, nu am primit niciun răspuns. Când îmi luasem gândul de la orice altă acțiune, am găsit acest site:

https://www.airhelp.com
Am accesat site-ul puțin și am văzut că treaba este serioasă. Le-am dat mail și ei au răspuns fără întârziere, poate și pentru că au ceva de câștigat de pe urma mea, a noastră, pentru că am depus o plângere în numele mai multor pasageri care m-au acompaniat în călătorie. Mi-au cerut pe rând diverse, m-au și sunat pentru că aveau ceva nelămuriri, super servicii, țin să menționez. La final de zi, nu am recuperat niciun ban.. vremea, pentru că din cauza ei s-a produs întârzierea, a fost declarată răspunzătoare și nu a putut nimeni să o tragă la răspundere. 

O poveste se încheie aici, articolul îl am salvat în draft de ceva vreme, nu mai intenționam să scriu nimic, mai ales că nu aveam cu ce să mă laud, lupta era pierdută deja.. doar că astăzi, la cafea, cu mama, se aude un telefon bip-ăind. Al mamei.

– Ia uite, am să primesc niște bani! Mi-au scris cei de la airhelp!

Am intrat pe mail-ul ei și ulterior pe site. Am completat cu mâna-mi toate datele! Pentru patru ore întârziate compania aeriană a plătit 400 eur. Mama și-a revendicat 300 eur, restul fiind lăsați drept comision!

Cine zice că nu există dreptate? Da, chiar se poate! Așa că, eu zic să nu mai stați pe gânduri, mai bine ceva decât nimicul de la statul cu mâinile-n sân! Spor și zboruri fără probleme.. pentru cele cu probleme: airhelp 🙃.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s