Andrei

Douăzeci de ani, mai țineți minte cum era la douăzeci de ani? Câte vise visați cu ochii deschiși? Câte planuri vă faceați? Câte zâmbete vă transformau chipul numai când vă gândeați la cum va fi, când va fi?

Au trecut mulți ani de atunci, ani care m-au schimbat, în bine, cred eu. Ani care mi-au împlinit și năruit vise, dar ani de care am putut să mă bucur. De oameni, de locuri, de planuri, de vise, de zâmbete, de iubire, de tot și de toate, dar mai ales de sănătate.

Chiar mă gândeam acum câteva zile la acest aspect, al sănătății. Dar gândul a venit asociat cu o boală, că altfel ce să îmi caute rătăcit în cap? M-am simțit extrem de rău, m-am gândit la tot ce este mai grav, la gândul cel mai negru, apoi am aflat că am o banală otită.. ce bine, mi-am zis, bine că nu e mai rău.. înainte să aflu, îi priveam pe cei din jurul meu și îmi adresam o singură întrebare: oare ei știu cât de norocoși sunt că nu îi doare nimic, doar pentru faptul că sunt sănătoși?

Douăzeci de ani. O boală. Gânduri negre. Vise spulberate. Speranță. Oameni. Suflete. Încercări. Eu. Tu. Noi. Pentru Andrei!

Știu, nu se înțelege nimic.. un băiat bun, inteligent, tânăr, plin de viață, este încercat de aceasta, de care este atât de plin. Iar eu vreau ca el să iasă câștigător! Nu vreau să intru în prea multe detalii legate de ceea ce are, vă spun doar că se poate opera, în Turcia, iar costul operației se ridică la 30.000 euro. Cât de repede are nevoie de bani? Era o vorbă, până ieri.. El va pleca la finele lunii către un spital de acolo, nu are de ales, altfel este posibil să orbească, la propriu, nu admirându-și visele împlinite..

De ce scriu despre Andrei? Pentru că este nepotul meu, pentru că este un copil care înfruntă niște probleme cu care nici adulții nu se pot confrunta, pentru că știu că visul lui cel mai mare, astăzi, este să fie sănătos.

Cum îl puteți ajuta? Mă puteți contacta direct sau puteți dona cât vreți voi în contul de mai jos, cont deschis pe numele vărului meu.


Vă mulțumesc și la cât mai multe vise, împlinite!

Leave a Reply

