Scăpare

Și teama-mi iar devine arogantă,

Cu zâmbetu-i amar, privește nonșalantă,

Și mă apasă dur, încet, cu nepăsare,

Mă trage aproape, aproape, și simt cum iar mă doare..

Încerc să o resping, dar nu vrea, nu mă lasă,

Îi sunt captivă, clar, căci ea m-a prins în plasă..

Gânduri prea negre, scenarii amețitoare,

Asta-o hrănesc, iar ea, devine și mai mare,

Atent se pregătește, mai face o mutare,

Cu a sa influență, convinge, apoi tresare,

Încă un suflet gol, e mândră, pentru a sa purtare..

Dar eu tot sper, mă rog, ca să mai am scăpare..

Leave a Reply

